Kalendář akcí

po út st čt so ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Žáci Rodiče Učitelé Ostatní

Blížící se akce

Žádné nadcházející události k zobrazení!

Ze školní fotogalerie

alpnach_25

FRAUS - partnerská škola

7.C

!!! Od pondělí 30.3. spouštíme vzdálenou výuku přes ŠKOLA V PYŽAMU. Veškeré úkoly, zprávy, online výuka budou probíhat tam (ne zde na webových stránkách školy). Aby se mohl žák/rodič připojit, pošlete e-mailovou adresu žáka/rodiče třídnímu učiteli. Následně obdržíte odkaz do třídy. !!!
Dějepis
opakovat:
český stát – strana 44 – 47, 66 – 67
křížové výpravy – strana 52 – 53
gotika – strana 60 – 61
kolonizace – strana 64 – 65
NOVÉ -
Milí sedmáci, zdravím vás a přeji vám, aby se vám dařilo co nejlépe, abyste byli zdraví a učení vám šlo rychle odruky, aby vám zbylo dostatek času na zábavu i odpočinek. Věřím, že jste si od dějepisu nějakou dobu odpočinuli a s radostí se pustíte opět do práce. Nebo ne?
Ať je to jakkoli, posílám vám pár úkolů (zde, zde a zde), které je třeba splnit nejpozději do 11. 4. a zaslat je na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

VkO (Pilnajová):
- spusť si online učebnici (30 dní zdarma bez instalace prostřednictvím webového prohlížeče) ... www.ucebnice-online.cz
- otevři si str. 38,39 / vedle na liště najdi ikonu IC Objevy a IC Nejznámější spisovatelé – zkus si test
- pusť si ikonu kamery, zapiš odpovědi na uvedené otázky (na papír), odpovědi najdeš ve videu
učebnice str. 42,43 / Druhy umění, přepiš do sešitu (tabulku)
- vypiš do sešitu, co patří mezi kulturní zařízení (najdeš v učebnici nebo ve videu/opět ikona kamery)
- klikni na ikonu IC Divadlo, přepiš do sešitu uvedené pojmy a napiš co znamenají
učebnice, str. 44 – udělej si výpisek do sešitu ze 2 odstavců vedle obrázku „rozhlasu/tlampače“, pátého v pořadí
učebnice, str. 44/ sova 9 – cvičení vypracuj opět na papír (z druhé strany)
- zkus si doplnit cvičení na straně 42 pod sovou 5, najdeš ho i po kliknutí na ikonu IC/42 Doplňte, zkontroluj si odpovědi, bude to jako test na známku po návratu do školy
- vrať se v elektronické učebnici na stranu 40,41/ zkus si test IC Druhy umění, pročti si strany 45 – 47 v učebnici
- opiš si do sešitu druhou polovinu textu z modrého rámečku na straně 47 (Kultura, která se zaměřuje………)!!!!! Za předposlední větou udělej závorku, do které vypiš, co patří ke krizovým situacím. Máš to uvedené nad rámečkem v učebnici. Pak teprve opiš poslední větu z modrého rámečku.
--------------------------
- dobrovolná práce pro ty, kdo stojí o jedničku pro vylepšení klasifikace:
učebnice str. 46,47/ikona IC Projekt Reklama
Učení s online učebnicí je zábava!!
Mějte se hezky a hlavně odolejte virovému onemocnění!
NOVÉ - domácí příprava (23. – 27.3. 2020):
https://ucebnice.online/ ...návod je zde
otevři si učebnici (VÝCHOVA K OBČANSTVÍ/NOVÁ ŠKOLA), str. 46 – 47
lišta vpravo “Krizové situace“, rozklikni a vypiš si orgány krizového řízení
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
str. 48 – 51, přečti si obě dvojstrany, potom si udělej stručné výpisky
vypiš do sešitu, co tvoří naše kulturní bohatství
1. uveď vždy alespoň 2 příklady
a) ..............
b) ..............
c) ..............
2. ..............
3. ..............
zkus si test (str. 48,49 - ikona IC Kulturní bohatství České republiky, lišta vpravo)
str. 50,51 (ikona Národní přírodní památky v ČR, rozklikni odkaz, zapiš si 2 z našeho okolí)
na volný papír: popiš některou z kulturních nebo přírodních památek v blízkém okolí, kterou jsi navštívil/a (co to bylo, kde to bylo, co se ti tam líbilo, max 5 vět + obrázek)

Matematika (Maz):
Opakování: přímá a nepřímá úměrnost, procenta, promile (uč.č.2 str.29-81, sbírka str.82-112)
- Samostudium:shodnost geometrických útvarů (uč.č.3 str.5-11)
NOVÉ - Opakování: přímá a nepřímá úměrnost, procenta, promile (uč.č.2 str.29-81, sbírka str.82-112)
Ve videu na youtube najdete vysvětlený výpočet s trojčlenkou. Tak si to s panem učitelem na videu zopakujte. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=mnlu42iSDAE 
A ještě doporučuji trojčlenku z videa studenta Tomáše Chadaby.
https://www.youtube.com/watch?v=3OmF_GTyqlI
- Samostudium: shodnost geometrických útvarů (uč.č.3 str.5-11, sbírka str.113-116) – v týdnu 16.-20.3.
Shodnost geometrických útvarů:
https://zs.tatenice.cz/dokumenty/soubory/VY_32_INOVACE_16_Shodnost_geometrickych_utvaru.pdf
https://slideplayer.cz/slide/3663312/
Shodnost trojúhelníků (uč.č.3 str.10-23, sbírka str.117-125) – v týdnu 23.-27.3.
Shodnost trojúhelníků podle věty sss:
https://www.youtube.com/watch?v=oWs5A9GOQc8
https://www.youtube.com/watch?v=Cbf9Cis2qs0
Shodnost trojúhelníků podle věty sus:
https://www.youtube.com/watch?v=fADuyeC12DQ
https://www.youtube.com/watch?v=Vh8xOeiCRGs
Shodnost trojúhelníků podle věty usu:
https://www.youtube.com/watch?v=bB4C2BYcKxk
Středová souměrnost (uč.č.3 str.24-38, sbírka str.125-137) - v týdnu 30.3.-3.4.
Středová souměrnost:
https://www.youtube.com/watch?v=RPApifBcZdI
https://www.youtube.com/watch?v=4Fhhw6MNaFo
https://www.youtube.com/watch?v=ziX0ZBN9fJU
Pokud by jste měli s některým z témat problém, napište mi na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Přeji pevné zdraví. JM
NOVÉ 2 -
6.-8.4. Rovnoběžník (uč.č.3 str.39-43, sbírka str.138-140)
14.-17.4. Výšky a úhlopříčky rovnoběžníku, kosodélník a kosočtverec (uč.č.3 str.44-50, sbírka str.140-143)
20.-24.4. Konstrukce rovnoběžníku (uč.č.3 str.51-54, sbírka str.143-144)
https://www.youtube.com/watch?v=bcmw23b-Xxk
https://www.youtube.com/watch?v=qid4R3PZZmM
https://www.youtube.com/watch?v=mO7jXRfz6ik
https://www.youtube.com/watch?v=yINFFbZooaA
https://www.youtube.com/watch?v=V7AGuwHHriQ
https://www.youtube.com/watch?v=_OFg9mNqkis
27.-30.4. Obvod a obsah rovnoběžníku (uč.č.3 str.54-58, sbírka str.145-146)

Přírodopis (Schu):
Datum   Téma   Učebnice str.   Dohledat na netu a dopsat
11.3-13.3.2020   Kytovci – dokončit  Str.58    Letouni a hmyzožravci  Str.59+60
16.3.-20.3.2020   Chudozobí - Lenochod, mravenečník, pásovec  Ploskonosí primáti Malpa, chápan, vřešťan
23.3.-27.3.2020 Úzkonosé Makak, kočkodan, pavián Lidoopi Šimpanz, gorila, orangutan, Dian Fossey   Řasy Zopakovat dle sešitu 6.třída
+ test po návratu do školy: Ploutvonožci, zajícovci, hlodavci

NJ (PRIMA A1, 2. díl) / Frü:
Učebnice str. 22 – 27
- přečti si všechny texty, vypiš a nauč se neznáma slovíčka
- nauč se roční období, měsíce, volnočasové aktivity
Pracovní sešit str. 20 – 22
- vypiš si do slovníku slovíčka ze str. 27 a nauč se je zpaměti

Fyzika (Kodešová):
OPAKOVÁNÍ
Ve dnech 9.3. – 20.3. žáci opakují učivo o kapalinách.
Pascalův zákon
Výpočet tlakové síly v kapalinách
Hydraulické zařízení – princip činnosti, výpočty tlaku, tlakových sil, ploch pístů, využití
Umí vysvětlit Hydrostatický paradox
NOVÉ
Žáci se sami seznámí s výpočtem hydrostatického tlaku v kapalinách.
Učivo je vysvětleno v učebnici na str. 110,111, kde naleznete i řešený příklad, na základě kterého vyřešíte do sešitu úlohu 114/5.
Mgr. Hana Kodešová

Zeměpis (Balcarová):
7.roč. učebnice Centrální Asie str. 56 - 58
Rusko str. 59 - 63
http://www.jindrichpolak.wz.cz/skola_prezentace7.php
1) poznámky do sešitu z učebnice
2) zadané prezentace z hodiny
NOVÉ - do 7.4.
Žáci, kteří nemají možnost internetu: 7. roč. Atlas: Místopis Evropa - státy a hlavní města, pohoří, vodstvo.
Zeměpis pro všechny : jak si nejlépe učivo zapamatovat https://www.youtube.com/watch?v=2_NRMf_tJNY
Srdečné pozdravy Vám všem milí žáci, ať všechno zvládnete bez stresu a dobré náladě. VB

NJ 2 (Železná):
Naučit se slovní zásobu 10. lekce PS str. 27
PS 20/ 1b do školního sešitu napsat ke každému ročnímu období 5 vět ( co děláš)
Např.Im Winter fahre ich Schi.
20/ 2 přepsat do sešitu
21/ 3, 5ab
22/ 6 ab
25 Meine Ecke
NOVÉ - Řešení PS 20/2, samostatně si opravte chyby zeleně
Ich mache gerne Bergtouren und gehe auch klettern. Ich gehe auch gerne schwimmen. Am liebsten im Sommer im See. Aber ich habe auch ein Winterhobby. Ich sammle Briefmarken. Die Briefmarkensammlung ist schon groβ. Sie ist von Oma. Ich heiβe übrigens Sandra und wohne in Luzern in der Schweiz.
PS 21/5 a). will/ willst/ wollen/wollt
muss/ musst/müssen/müsst
b). Ich muss jeden Tag um 6 aufstehen. Willst du am Mittwoch zu mir kommen.
Wir müssen heute für den Test lernen. Wollt ihr am Samstag zu uns kommen?
Anna muss die Spülmaschine ausräumen.
25/Meine Ecke – čteme zrcadlově
Do 27. 3. 12:00 hodin mi na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. pošlete řešení těchto cvičení, která vám opravím.
20/1b ke každému ročnímu období napiš 5 vět (co děláš?)
21/3, 22/6ab

Aj 1 obě skupiny (Vránová):
- procvičovat slovní zásobu – viz slovníček
- učebnice do str.71 včetně (tvoření příslovcí z přídavných jmen:
např. quick-quickly
easy-easily
pozor na nepravidelná fast-fast
hard-hard (silně, těžce)
good-well )
- ze článku DOCTOR X str.70 vypsat všechna přídavná jména a příslovce a zkusit dopsat
vždy to druhé (př. slow-slowly, strange-strangely…) do školního sešitu
- pracovní sešity dodělat do str. 57 včetně (i to co nemáte na předešlých stranách kvůli
nemoci atd.)
NOVÉ - pracovní list je zde

Aj konverzace (Nik):
Students write a short review about their favorite TV show or movie. Including actors, story and why they like it.

Český jazyk (Přádová):
Milí sedmáci,
všechny vás srdečně zdravím alespoň takhle na dálku a k vaší velké radosti se i já připojuji k ostatním vyučujícím a „házím do placu“ nějaké ty úkoly :-)
Nic likvidačního nečekejte, myslím si, že vám postačí náš oblíbený pracovní sešit – PS :-)
Kdybyste si náhodou nevěděli rady, máte učebnici a svůj sešit, ve kterém byste to nejdůležitější měli mít.
Vy, co jste chyběli, nebo neměli sešity, dopište si je, budu to kontrolovat! Buď si je od někoho půjčte, nebo využijte ty vaše mobily a poproste někoho, ať vám to vyfotí a pošle. Nebo pokud máte založenou skupinu, nějaká dobrá duše by to třeba mohla sdílet ;-) Je to na vás, ale nějak to zvládnete, já vám věřím :-)
K tomu PS: stránka 29 a 30 většina z vás máte, týká se tedy hlavně chybějících, ale znovu si je všichni projeďte, zkontrolujte, popř. doplňte. Pokud se vám některá cvičení do PS nevejdou, pište je do ŠS.
Vždy si pozorně přečtěte zadání :-)
PS 29/1, 3, 4, 1 dole
30/2, 3, 4
A teď pokračujte všichni dál:
31/5a, d, 6, 8
32/1b, c (měkká, tvrdá, přivlastňovací; stejná slova neopakujte), d do ŠS (stačí prvních 7 sloves), 2, 3a
33/6a, b
34/1 – takový zábavný kvíz :-D Přečtěte pozorně zadání!
 
Ve slohovém sešitě budete mít všichni, včetně chybějících, hotovou práci z PS 59/1c, d.
Co se týká literatury, tak připomínám povinnou četbu! Máte teď prostor, tak se můžete začíst do Robinsona ;-)
Jen zdůrazňuji, že chci stručný děj – max. na 2 stránky a vypsat hlavní postavy. Tentokrát nebudu chtít hl. myšlenku, ale velmi stručnou charakteristiku těch hl. postav (max. 5 řádků)
Sice na to máte čas do konce dubna, ale nepodceňte to ;-)
A jako poslední věc připomínám básničku na 2. pololetí. Najdete ji v čítance na straně 224, jmenuje se Píseň o kamarádovi. Kdyby náhodou někdo neměl čítanku, tak text básně přikládám níže ;-)
Tak vám přeju, ať jste hlavně zdrávi, nemocným, ať se uzdraví a budu se na vás těšit, až to šílenství pomine. Snad.. Jestli se ze mě teda taky nestane koronavýr :-D
S pozdravem Eva Přádová.
Píseň o kamarádovi – Vladimir Semjonovič Vysockij
Když stane se, že kamarád
zaváhal nebo zklamal snad
a ty bys prostě věděl rád,
zda ještě můžeš na něj dát –
vezmi ho do hor, uvidíš!
Nechystej mu tam žádnou lest,
jenom si zkuste skály zlézt,
ať víš, s kým máš tu čest.
Možná, že v horách ztratí vtip,
ohrne nos a zdrhne zpět,
sotva ho spálí první led,
začne ti vyvádět –
pak je to jasné, nech ho být!
Jen ať se vrátí – vždyť to víš:
s takovými se nejde výš,
o těch se mlčí spíš.
 
Když ale zuby zatíná,
vzteká se, přitom šlape dál,
Nezřítíš se s ním z žádných skal –
on by tě nenechal.
Až k vrcholům se bude drát,
až tam tě bude podpírat.
Pak vedle něho pevně stůj
a vždy mu důvěřuj!

VKZ (Štěrbová):
- podívejte se na jednotlivé odkazy
- polohování jsme si vyzkoušeli,
- resuscitaci nastudujte teoreticky, udělejte si z toho zápisky, vyzkoušíme si prakticky, až se vrátíme do školy....
polohování postižených:
http://metodika.cahd.cz/KJPO/KJPO121203%20-%20Polohovani.pdf
resuscitace a první pomoc při zástavě dýchání:
https://www.zzsvysocina.cz/index.php?page=1pomoc

Facebook - školní profil Youtube - školní kanál RSS kanál - novinky

Kontakt

Základní škola Litoměřice
U Stadionu 4
41201 Litoměřice

 

tel. (škola): 416 574 920-1
tel. (ŠD): 416 574 926
fax: 416 574 943
reditel@ustadionu.cz
Datová schránka: my7dk7a

 

IČO: 46773401 příspěvková organizace
zřizovatel: Město Litoměřice


Odkaz na mapu

Žákovské konto - vstup

akce e-penezenka

ePeněženka

Pokud máte problémy s načítáním žákovského konta z ePeněženky – návod ZDE

Partnership

Naše škola spolupracuje s několika zahraničními školami.

partnerská škola Heinrich Nonbibra Schule 
partnerská škola Schule Alpnach 
partnerská škola Barchando

Vítejte ... Welcome ... Willkommen

  • Jsme základní školou nabízející výuku anglického a německého jazyka rodilým mluvčím již od 1.třídy
  • Žáci školy každoročně absolvují výměnné pobyty u našich partnerských škol
  • Žákům 6.tříd nabízíme rozšířenou výuku matematiky a přírodovědných předmětů
  • V mezinárodním průzkumu úrovně vzdělávání TIMSS jsme se mezi školami ČR umístili na 4.místě
  • Zapojujeme se do projektů financovaných z EU (Erasmus+, ...)
  • Vzděláváme i mimořádně nadané žáky ve spolupráci s PPP
  • Žákům s diagnostikovanými poruchami (dyslexie, dysgrafie, vady řeči ...) pomůže dyslekticko-ambulantní poradna a logopedická péče při naší škole
  • Žáci se mohou realizovat v široké nabídce zájmových útvarů

Kde nás najdete - mapa

Copyright © 2020 Základní škola U Stadionu 4 v Litoměřicíh. Všechna práva vyhrazena.