9.A
!!! Od pondělí 30.3. spouštíme vzdálenou výuku přes ŠKOLA V PYŽAMU. Veškeré úkoly, zprávy, online výuka budou probíhat tam (ne zde na webových stránkách školy). Aby se mohl žák/rodič připojit, pošlete e-mailovou adresu žáka/rodiče třídnímu učiteli. Následně obdržíte odkaz do třídy. !!!
Český jazyk (Dycka): učivo do 31. března
- opakování pravopisu: učebnice, str. 92/2, 3, 5, 6; str. 93/7, 8, 9; str. 94/10, 11, 13, 14; str. 96/2, 3; str. 98/2, 3 - vše písemně do sešitu!
- pracovní sešit: str. 52-55
- literatura - zopakovat si literární pojmy
- opakování pravopisu: učebnice, str. 92/2, 3, 5, 6; str. 93/7, 8, 9; str. 94/10, 11, 13, 14; str. 96/2, 3; str. 98/2, 3 - vše písemně do sešitu!
- pracovní sešit: str. 52-55
- literatura - zopakovat si literární pojmy
Dějepis:
2. světová válka (učebnice, str. 52-87)
NOVÉ - přehled učiva do 30. dubna (prezentace) je zde
Anglický jazyk 1 (Funk):
Slovíčka 6AB – si projděte, většinu znáte, doučte
Učebnice 68-69 si pročtěte (snadné)
Prac. Sešit str. 54, 55, 56 – pokuste se vyplnit (should – měl bys/ shouldn´t neměl bys)
(must – muset) – gramatika je i vzadu v prac.seš.před slov.
Vy, kdo jste ještě neprezentovali HERO project, dopřipravte si to, očekávám luxusní výkon. Ti, co to mají již za sebou, to měli super!
Slovíčka 6AB – si projděte, většinu znáte, doučte
Učebnice 68-69 si pročtěte (snadné)
Prac. Sešit str. 54, 55, 56 – pokuste se vyplnit (should – měl bys/ shouldn´t neměl bys)
(must – muset) – gramatika je i vzadu v prac.seš.před slov.
Vy, kdo jste ještě neprezentovali HERO project, dopřipravte si to, očekávám luxusní výkon. Ti, co to mají již za sebou, to měli super!
Využijte volna hlavně k přípravě na přijímačky, ať se vám to pak podaří!
Zdraví,
HF
Zdraví,
HF
Anglický jazyk 2 (Funk):
Slovíčka U7 AB - nastudujte
Prac. Sešit: 50/1, 2, 3
51/4
52/ 1, 2, 3
53/ 4
Slovíčka U7 AB - nastudujte
Prac. Sešit: 50/1, 2, 3
51/4
52/ 1, 2, 3
53/ 4
Vyjděte z gramatiky, kt. Jsme probrali spolu ve škole – viz poznámky v sešitě
Studujte na přijímačky, využijte volna
Zdraví,
HF
Studujte na přijímačky, využijte volna
Zdraví,
HF
NOVÉ - Protože se neuvidíme ještě tento a zřejmě i další týden, posílám vám další sérii úkolů – do 3.4.
1) Přiberte si ještě další sekci slovíček AB+C, naučte
2) Prac. Sešit – pokuste se vyplnit ještě sekci C do str.55. Co nebudete vědět, vynechte. Společně to pak projdeme. Gramatika je vysvětlená také vzadu v prac.seš., před slovíčkama.
3) Napište anglicky 10 vět o tom, co BYSTE v této mimořádné době MĚLI a NEMĚLI dělat. Jak se správně chovat. Pošlete mi vypracované do pátku 27.3. 24:00h na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Dostanete za to známku, takže to nehoďte do překladače, vymyslete sami.
Učte se na přijímačky, anglličtinu spolu pak rychle doženeme. Pokud máte nějaké dotazy, připomínky, reklamace, napište mi. Na filmy koukejte v angličtině. Jakmile si na to zvyknete, bude vám český dabing připadat.. weird :-)
HF
1) Přiberte si ještě další sekci slovíček AB+C, naučte
2) Prac. Sešit – pokuste se vyplnit ještě sekci C do str.55. Co nebudete vědět, vynechte. Společně to pak projdeme. Gramatika je vysvětlená také vzadu v prac.seš., před slovíčkama.
3) Napište anglicky 10 vět o tom, co BYSTE v této mimořádné době MĚLI a NEMĚLI dělat. Jak se správně chovat. Pošlete mi vypracované do pátku 27.3. 24:00h na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Dostanete za to známku, takže to nehoďte do překladače, vymyslete sami.
Učte se na přijímačky, anglličtinu spolu pak rychle doženeme. Pokud máte nějaké dotazy, připomínky, reklamace, napište mi. Na filmy koukejte v angličtině. Jakmile si na to zvyknete, bude vám český dabing připadat.. weird :-)
HF
VkO (Pil):
- spustit si online učebnici (30 dní zdarma bez instalace prostřednictvím webového prohlížeče) ... www.ucebnice-online.cz
- nastudovat str. 48-49, Struktura NH (odpovídá tištěné učebnici), příjemné jsou odkazy na liště, pročtěte si, připomínají související učivo z jiných předmětů, pomocí kontrolních otázek si ověřím, zda jste si přečetli
- zkuste si testíky (ikona IC na liště) Výrobní a nevýrobní odvětví
- udělejte si výpisky do sešitu/ lišta: Vývoj ekonomiky v ČR po roce 1989, zaměřte se na pojmy privatizace, restituce, liberalizace, globalizace
- test Pan Hanák, paní docentka Horáková
- tajenka Odvětví a sektory,
- test Struktura NH
------------------------------
- nastudovat str. 50 – 51, Ukazatelé NH
lišta: Hospodářská úroveň států, vypiš do sešitu, co to je HDP/ jak dělíme státy podle hospodářské úrovně (vyjádřené hodnotou HDP)
- vypiš z učebnice, co je šedá ekonomika, co je důvodem jejího růstu (pomůže lišta)
- vypiš co je černá ekonomika
- pochopení si ověř testem Šedá a černá ekonomika
- test Do HDP které země se výrobek započítá?
- vypiš z učebnice, co je to HNP
- zapiš si: Nezaměstnanost je stav, kdy dochází k nerovnováze na trhu práce, poptávka po pracovních místech je vyšší než nabídka práce.
- vypiš z učebnice typy nezaměstnanosti
- zkus si test Nezaměstnanost
- vypiš, co je míra nezaměstnanosti
- test Míra nezaměstnanosti
- spustit si online učebnici (30 dní zdarma bez instalace prostřednictvím webového prohlížeče) ... www.ucebnice-online.cz
- nastudovat str. 48-49, Struktura NH (odpovídá tištěné učebnici), příjemné jsou odkazy na liště, pročtěte si, připomínají související učivo z jiných předmětů, pomocí kontrolních otázek si ověřím, zda jste si přečetli
- zkuste si testíky (ikona IC na liště) Výrobní a nevýrobní odvětví
- udělejte si výpisky do sešitu/ lišta: Vývoj ekonomiky v ČR po roce 1989, zaměřte se na pojmy privatizace, restituce, liberalizace, globalizace
- test Pan Hanák, paní docentka Horáková
- tajenka Odvětví a sektory,
- test Struktura NH
------------------------------
- nastudovat str. 50 – 51, Ukazatelé NH
lišta: Hospodářská úroveň států, vypiš do sešitu, co to je HDP/ jak dělíme státy podle hospodářské úrovně (vyjádřené hodnotou HDP)
- vypiš z učebnice, co je šedá ekonomika, co je důvodem jejího růstu (pomůže lišta)
- vypiš co je černá ekonomika
- pochopení si ověř testem Šedá a černá ekonomika
- test Do HDP které země se výrobek započítá?
- vypiš z učebnice, co je to HNP
- zapiš si: Nezaměstnanost je stav, kdy dochází k nerovnováze na trhu práce, poptávka po pracovních místech je vyšší než nabídka práce.
- vypiš z učebnice typy nezaměstnanosti
- zkus si test Nezaměstnanost
- vypiš, co je míra nezaměstnanosti
- test Míra nezaměstnanosti
Mějte se hezky a odolejte nákaze!!! S online učebnicí je učení zábava
NOVÉ - 23.3. – 27.3. 2020:
- spustit si online učebnici ...návod je zde
- dočíst si kapitolu Ukazatelé NH (str. 52 - 53)
- udělat si výpisky: inflace, obchodní bilance
- mrkněte na lištu vpravo: Mezinárodní obchod, Hyperinflace Německa, Dumping,
Zajímavost pro ekonomy 5 + 6 (deflace)
- vypiš si, co znamenají podtržené výrazy
- zkus si testy IC (HDP, nezaměstnanost, inflace/ Mezinárodní obchod/ Vývoz a dovoz/ Ukazatelé národního hospodářství)
- spustit si online učebnici ...návod je zde
- dočíst si kapitolu Ukazatelé NH (str. 52 - 53)
- udělat si výpisky: inflace, obchodní bilance
- mrkněte na lištu vpravo: Mezinárodní obchod, Hyperinflace Německa, Dumping,
Zajímavost pro ekonomy 5 + 6 (deflace)
- vypiš si, co znamenají podtržené výrazy
- zkus si testy IC (HDP, nezaměstnanost, inflace/ Mezinárodní obchod/ Vývoz a dovoz/ Ukazatelé národního hospodářství)
Nj konverzace (André):
Vyberte si město v Německu (ale ne Berlín, Hamburk a Mníchov), najděte následující informace:
- Poloha, počet obyvatel, základní informace
- jakákoli zajímavost, vážící se k danému místu (př. kultura, sport, kuriozita)
- počasí
- spoj z Litoměřic vlakem
- typické jídlo
- jakákoli zajímavost, vážící se k danému místu (př. kultura, sport, kuriozita)
- počasí
- spoj z Litoměřic vlakem
- typické jídlo
Vytvořte prezentaci a zformulujte informace svými slovy v německém jazyce.
Zkuste používat jen německé webové stránky, žádný google překladač!
Zkuste používat jen německé webové stránky, žádný google překladač!
Prezentace posílejte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Přírodopis (Schu):
Datum Téma Učebnice str. Dohledat na netu a dopsat
11.3-13.3.2020 Vznik a vývoj života,prekambrium, prvohory Str.51-54 Prohlédnout obrázky,
16.3.-20.3.2020 Druhohory, třetihory Str.55-58 Prohlédnout obrázky
23.3.-27.3.2020 čtvrtohory Str. 58-59 Prohlédnout obrázky
+ referáty – odevzdávají po návratu do školy neprodleně (viz seznam žáků a rozdělení ve třídě)
11.3-13.3.2020 Vznik a vývoj života,prekambrium, prvohory Str.51-54 Prohlédnout obrázky,
16.3.-20.3.2020 Druhohory, třetihory Str.55-58 Prohlédnout obrázky
23.3.-27.3.2020 čtvrtohory Str. 58-59 Prohlédnout obrázky
+ referáty – odevzdávají po návratu do školy neprodleně (viz seznam žáků a rozdělení ve třídě)
Chemie (Schu):
Datum Téma Učebnice str. Dohledat na netu a dopsat
11.3-13.3.2020 Biochemie - Cukry Str.62-63 + fotosyntéza
16.3.-20.3.2020 Tuky Str. 64-65
23.3.-27.3.2020 Bílkoviny Str. 66-67
11.3-13.3.2020 Biochemie - Cukry Str.62-63 + fotosyntéza
16.3.-20.3.2020 Tuky Str. 64-65
23.3.-27.3.2020 Bílkoviny Str. 66-67
Matematika (Kodešová):
Vážení rodiče,
V týdnu od 9.3. do 20. 3. jsem v matematice plánovala upevnit probrané učivo
geometrie v prostoru – kvádr, hranol, jehlan, kužel, koule. Dále učivo podobnost.
Tato témata budou převážně součástí 3. čtvrtletní práce.
V týdnu od 9.3. do 20. 3. jsem v matematice plánovala upevnit probrané učivo
geometrie v prostoru – kvádr, hranol, jehlan, kužel, koule. Dále učivo podobnost.
Tato témata budou převážně součástí 3. čtvrtletní práce.
Dále jsem v daném termínu plánovala opakovat učivo 6.,7.,8.,9. ročníku prostřednictvím sešitu Testy z matematiky.
Žáci si vypracují Didaktický test číslo 10.
Dále řeší v daném sešitě konstrukční úlohy, pravoúhlý trojúhelník a tělesa.
Intenzitu práce žáků v devátém ročníku ponechávám na nich samých.
Žáci si vypracují Didaktický test číslo 10.
Dále řeší v daném sešitě konstrukční úlohy, pravoúhlý trojúhelník a tělesa.
Intenzitu práce žáků v devátém ročníku ponechávám na nich samých.
Žáci, kteří se připravují k jednotným přijímacím testům doporučuji prohlédnout webové stránky www.cermat.cz
Kde naleznete vše o organizaci testů, termínech, ale i testy samotné.
Kde naleznete vše o organizaci testů, termínech, ale i testy samotné.
S pozdravem Mgr. Hana Kodešová
NOVÉ - nové materiály k učivu jsou zde
Fyzika (Kodešová):
OPAKOVÁNÍ
Ve dnech 9.3. – 20.3. žáci opakují učivo o vedení elektrického proudu v látkách.
NOVÉ
Vedení elektrického proudu v polovodičích.
Učebnice 60 - 70
Mgr. Hana Kodešová
Učebnice 60 - 70
Mgr. Hana Kodešová
Zeměpis (Balcarová):
9.roč. učebnice Stupeň rozvoje států světa str.72 - 73
Mezinárodní politické organizace str.74 - 75
http://www.jindrichpolak.wz.cz/skola_prezentace8.php
1) opakovat na politické mapě světa jednotné státy, složené, monarchie, závislá území.
2) udělat prezentaci ( všichni) : Mezinárodní politické organizace a seskupení
Mezinárodní politické organizace str.74 - 75
http://www.jindrichpolak.wz.cz/skola_prezentace8.php
1) opakovat na politické mapě světa jednotné státy, složené, monarchie, závislá území.
2) udělat prezentaci ( všichni) : Mezinárodní politické organizace a seskupení
NOVÉ - do 7.4.
Žáci, kteří nemají možnost internetu: 9.roč. Pracovní sešit další 2 listy.
Zeměpis pro všechny : jak si nejlépe učivo zapamatovat https://www.youtube.com/watch?v=2_NRMf_tJNY
9.roč. Svět Co znát ze zeměpisu pokud se hlásíte na gymnázium
http://data.2zsnapajedla.cz/testy/vstupnitest/gymplvstupni.htm
http://data.2zsnapajedla.cz/testy/vstupnitest/gymplvstupni.htm
YOU TUBE Byla jednou jedna planeta (k našemu učivu) 01,02,03,04 dobrovolně
Srdečné pozdravy Vám všem milí žáci, ať všechno zvládnete bez stresu a dobré náladě. VB
NJ 1 (Železná):
Slovní zásoba 12. lekce PS 51 vše
PS 46/ 5 a,b
PS 46/ 7 trotzdem-přesto/ deshalb-proto
Učebnice 43/ 4 písemně do školního sešitu
43/ 3c vybrat si 2 časové údaje a ke každému napsat 5 vět - jaké bylo počasí
( Minulý čas!)
44/ 5 do školního sešitu
Budu vše známkovat!
Slovní zásoba 12. lekce PS 51 vše
PS 46/ 5 a,b
PS 46/ 7 trotzdem-přesto/ deshalb-proto
Učebnice 43/ 4 písemně do školního sešitu
43/ 3c vybrat si 2 časové údaje a ke každému napsat 5 vět - jaké bylo počasí
( Minulý čas!)
44/ 5 do školního sešitu
Budu vše známkovat!
NOVÉ - Zkontrolujte si řešení cvičení v PS:
46/5a Der Professor sagt, dass
1. es in Zukunft viele Probleme gibt.
2. bald nur Orte über 1500m genug Schnee haben.
3. wir weniger in Urlaub fliegen sollen.
4. wir weniger elektrische Geräte benutzen sollen.
5. Skifahren bald in den Alpen nicht mehr möglich ist.
6. die Alpen am Ende des 21. Jahrhunderts fast eisfrei sind.
7. wir weniger Auto fahren sollen.
B). 1. Vor 20 Jahren/ in 20 Jahren 2. Vor 3 Monaten/in 9 Monaten
3. vor 3 Tagen/ in 3 Wochen 4. letzte Woche 5. morgen 6. nächsten Sonntag 7. Gestern
47/7 1. deshalb 2. trotzdem/ deshalb 3. deshalb/ trotzdem 4. deshalb/ trotzdem
Již vypracovaná cvičení ve školním sešitě mi, prosím, pošlete do 27. 3. 12:00 hodin na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Vše ohodnotím.
Jedná se o cvičení: 43/4, 43/3c ) vybrat 2 časové údaje a ke každému napsat 5 vět- Jaké bylo počasí? 44/5a
Příští týden pošlu několik dalších cvičení, ale nyní se hlavně věnujte přípravě na přijímací zkoušky.
46/5a Der Professor sagt, dass
1. es in Zukunft viele Probleme gibt.
2. bald nur Orte über 1500m genug Schnee haben.
3. wir weniger in Urlaub fliegen sollen.
4. wir weniger elektrische Geräte benutzen sollen.
5. Skifahren bald in den Alpen nicht mehr möglich ist.
6. die Alpen am Ende des 21. Jahrhunderts fast eisfrei sind.
7. wir weniger Auto fahren sollen.
B). 1. Vor 20 Jahren/ in 20 Jahren 2. Vor 3 Monaten/in 9 Monaten
3. vor 3 Tagen/ in 3 Wochen 4. letzte Woche 5. morgen 6. nächsten Sonntag 7. Gestern
47/7 1. deshalb 2. trotzdem/ deshalb 3. deshalb/ trotzdem 4. deshalb/ trotzdem
Již vypracovaná cvičení ve školním sešitě mi, prosím, pošlete do 27. 3. 12:00 hodin na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Vše ohodnotím.
Jedná se o cvičení: 43/4, 43/3c ) vybrat 2 časové údaje a ke každému napsat 5 vět- Jaké bylo počasí? 44/5a
Příští týden pošlu několik dalších cvičení, ale nyní se hlavně věnujte přípravě na přijímací zkoušky.
Nj 2 (Dycková):
Milí žáci, posílám Vám úkoly z němčiny po dobu mimořádného volna.
1) Máte u sebe pracovní list (Komparation der Adjektive). Kdo ho u sebe nemá, protože v úterý 10. 3. 2020 nebyl ve škole, je možné ho najít na webových stránkách školy v sekci: Ke stažení - Pro žáky – UČIVO koronavirus).
1. úkol: Doplňte do vět als / wie na základě vysvětlené gramatiky ve škol. sešitě z 9. 3. 2020.
2. úkol: Tvořte 2. stupeň přídavných jmen do vět.
2) PS: str. 26 / cv. 1, 2, 3, 4
3) PS: str. 23/ cv. 8, 9 (co k sobě patří), 10 (porovnávej věk, výšku, hmotnost, atd. mezi jednotlivými dětmi)
4) malý papírek (kopie) – procvičování skloňování osobních zájmen:
- kdo u sebe papírek nemá (jen ti žáci, kteří v úterý chyběli), má celé cvičení hned zde:
Ergänze er/sie/es/ihn:
a) Herr Schwarz – Wie findest du _______? b) Der Füller – Ich sehe _______ nicht. c) Die CD – Ich brauche ______ nicht. d) Der CD-Player – Ich möchte ______ kaufen. e) das Haus – Ich möchte ______ kaufen. f) die Kinder – Wir möchten _______ sehen. g) der Zirkel – Er möchte ________ haben. h) die Banane – Wir möchten _______ essen. i) der Taschenrechner – Ich möchte ______ kaufen. j) das Fahrrad – Karin möchte ______ zum Geburtstag bekommen.
5) procvičovat si a učit se slovíčka ze slovníčku a pracovního sešitu (str. 27 celá)
Zdraví L. Dycková
Viel Glück und Gesundheit :o)
1) Máte u sebe pracovní list (Komparation der Adjektive). Kdo ho u sebe nemá, protože v úterý 10. 3. 2020 nebyl ve škole, je možné ho najít na webových stránkách školy v sekci: Ke stažení - Pro žáky – UČIVO koronavirus).
1. úkol: Doplňte do vět als / wie na základě vysvětlené gramatiky ve škol. sešitě z 9. 3. 2020.
2. úkol: Tvořte 2. stupeň přídavných jmen do vět.
2) PS: str. 26 / cv. 1, 2, 3, 4
3) PS: str. 23/ cv. 8, 9 (co k sobě patří), 10 (porovnávej věk, výšku, hmotnost, atd. mezi jednotlivými dětmi)
4) malý papírek (kopie) – procvičování skloňování osobních zájmen:
- kdo u sebe papírek nemá (jen ti žáci, kteří v úterý chyběli), má celé cvičení hned zde:
Ergänze er/sie/es/ihn:
a) Herr Schwarz – Wie findest du _______? b) Der Füller – Ich sehe _______ nicht. c) Die CD – Ich brauche ______ nicht. d) Der CD-Player – Ich möchte ______ kaufen. e) das Haus – Ich möchte ______ kaufen. f) die Kinder – Wir möchten _______ sehen. g) der Zirkel – Er möchte ________ haben. h) die Banane – Wir möchten _______ essen. i) der Taschenrechner – Ich möchte ______ kaufen. j) das Fahrrad – Karin möchte ______ zum Geburtstag bekommen.
5) procvičovat si a učit se slovíčka ze slovníčku a pracovního sešitu (str. 27 celá)
Zdraví L. Dycková
Viel Glück und Gesundheit :o)
Aj konverzace (Nik):
Students to complete the activity of designing their own hero.
Příloha je zde
TV -
Tělocvik v obyváku :
https://www.youtube.com/playlist?list=PLlUxHQ3hcPP_k3hw3mk36UuU4LGn9XjWm
https://www.youtube.com/watch?v=Nhm4bGGzfp8
https://www.youtube.com/watch?v=Y87zlIg3aJk
https://www.youtube.com/watch?v=W43IZ-U5brA
https://www.youtube.com/watch?v=gD1eWf-ktBs
https://www.youtube.com/watch?v=jgAoqt3Q8jQ
https://www.youtube.com/watch?v=5H1n1DJB0wM
https://www.youtube.com/playlist?list=PLlUxHQ3hcPP_k3hw3mk36UuU4LGn9XjWm
https://www.youtube.com/watch?v=Nhm4bGGzfp8
https://www.youtube.com/watch?v=Y87zlIg3aJk
https://www.youtube.com/watch?v=W43IZ-U5brA
https://www.youtube.com/watch?v=gD1eWf-ktBs
https://www.youtube.com/watch?v=jgAoqt3Q8jQ
https://www.youtube.com/watch?v=5H1n1DJB0wM