Kalendář akcí

Žáci Rodiče Učitelé Ostatní

Ze školní fotogalerie

noc2a_29

mesto ltm

MAP Ltm

FRAUS - partnerská škola

7.B

!!! Od pondělí 30.3. spouštíme vzdálenou výuku přes ŠKOLA V PYŽAMU. Veškeré úkoly, zprávy, online výuka budou probíhat tam (ne zde na webových stránkách školy). Aby se mohl žák/rodič připojit, pošlete e-mailovou adresu žáka/rodiče třídnímu učiteli. Následně obdržíte odkaz do třídy. !!!
Český jazyk (Dycka): učivo do 31. března
Opakování - skloňování zájmena jenž (učebnice, str. 59-61); opakování sloves (učebnice, str. 61-64)
- písemné úkoly do sešitu: str. 61/4, 62/4
Opakování - pravopis:
- písemné úkoly do sešitu: str. 102/1, 2; str. 103/1, 2; str. 104/4, 1, 2; str. 105/3, 1, 2; str. 106/3, 4; str. 107/1; str. 108/2, 3, 4, 5; str. 109/7
Pracovní sešit: str. 35/1; 36/3a), procvičování pravopisu (str. 46-50)

Dějepis (Dycka):
Husitství - nastudovat zápisky z prezentace, v učebnici přečíst str. 82-97
NOVÉ - přehled učiva do 30. dubna (prezentace) je zde

Anglický jazyk (sk.MAT/Funk):
Učeb.51/5 napište správné věty do sešitu. Kdo nemá, tak na papír.
Slovíčka 5.l. – ty zadané se pořádně naučte až po lamb (kdo chyběl, musí si je doplnit od spoluž.)
Pr.sešit: 105 – nahoře jsou obrázky – slovíčka si přeložte (slovník/google) a naučte: 44/ 1, 2, 3,4 vyplňte
Dávejte na sebe pozor a nenechte učení na poslední den
Zdraví,
HF
NOVÉ - Procházejte si cvičné překlady na přít.prostý a průběhový, kt. jsem vám postupně zadávala. Přepošlete si je mezi sebou.
Tyto další věty mi pošlete přeložené na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Děkuji a připomínám nová slovíčka, ty jsem použila zde ve větách!
1) Vaříš teď oběd? - ......................................................................
2) Ne, já teď umývám zeleninu. - ............................................................................
3) Mám rád jehněčí s barambory. Jím to každý týden. - .....................................................................................
4) Můj táta vždycky v létě griluje maso. - ........................................................................................................
5) Pomáháš někdy mamince vařit? - ........................................................................................................
6) Ano. Často sekám cibuli a krájím rajčata na plátky. - .....................................................................................
7) Vaří oni také někdy mrkev nebo brokolici? - ..........................................................................................
8) My teď právě mícháme těsto, my pečeme dort. - .......................................................................................
9) Páni, ty vyhazuješ/obracíš palačinku tak vysoko! - .....................................................................................
10) Ne, já ne. Ale můj táta ji někdy vyhodí/obrátí velice vysoko. - ......................................................................
NOVÉ 2 -
Ahoj kamarádi, přátelé a příznici! I vy nepříznivci angličtiny :-)
Posílám vám zadání úkolů na další 2 týdny – do 3.4.
1) Slovíčka – skončili jsme u LAMB. Ty byste v tuto chvíli již měli umět. Zbylá slovíčka si zadejte do překladače translate.google.com
A NAUČTE SE JE. Nezapomeňte na slovíčka, co vypadají jako obrázky vpravo nahoře.
2) Vyplňte, co dokážete na první dvojstraně v pracovním sešite z lekce FOOD.
3) Vyfoťte a pošlete mi vypracované cvičení uč.51/5 ve vašem sešitě z předchozího zadání – toto do středy 25.3, dostanete známku. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Pokud budete mít nějaké nejasnosti, napište, ráda vysvětlím a pomůžu!
HF

VkO (Pilnajová):

- spusť si online učebnici (30 dní zdarma bez instalace prostřednictvím webového prohlížeče) ... www.ucebnice-online.cz
- otevři si str. 38,39 / vedle na liště najdi ikonu IC Objevy a IC Nejznámější spisovatelé – zkus si test
- pusť si ikonu kamery, zapiš odpovědi na uvedené otázky (na papír), odpovědi najdeš ve videu
učebnice str. 42,43 / Druhy umění, přepiš do sešitu (tabulku)
- vypiš do sešitu, co patří mezi kulturní zařízení (najdeš v učebnici nebo ve videu/opět ikona kamery)
- klikni na ikonu IC Divadlo, přepiš do sešitu uvedené pojmy a napiš co znamenají
učebnice, str. 44 – udělej si výpisek do sešitu ze 2 odstavců vedle obrázku „rozhlasu/tlampače“, pátého v pořadí
učebnice, str. 44/ sova 9 – cvičení vypracuj opět na papír (z druhé strany)
- zkus si doplnit cvičení na straně 42 pod sovou 5, najdeš ho i po kliknutí na ikonu IC/42 Doplňte, zkontroluj si odpovědi, bude to jako test na známku po návratu do školy
- vrať se v elektronické učebnici na stranu 40,41/ zkus si test IC Druhy umění, pročti si strany 45 – 47 v učebnici
- opiš si do sešitu druhou polovinu textu z modrého rámečku na straně 47 (Kultura, která se zaměřuje………)!!!!! Za předposlední větou udělej závorku, do které vypiš, co patří ke krizovým situacím. Máš to uvedené nad rámečkem v učebnici. Pak teprve opiš poslední větu z modrého rámečku.
--------------------------
- dobrovolná práce pro ty, kdo stojí o jedničku pro vylepšení klasifikace:
učebnice str. 46,47/ikona IC Projekt Reklama
Učení s online učebnicí je zábava!!
Mějte se hezky a hlavně odolejte virovému onemocnění!
NOVÉ - domácí příprava (23. – 27.3. 2020):
https://ucebnice.online/ ...návod je zde
otevři si učebnici (VÝCHOVA K OBČANSTVÍ/NOVÁ ŠKOLA), str. 46 – 47
lišta vpravo “Krizové situace“, rozklikni a vypiš si orgány krizového řízení
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
str. 48 – 51, přečti si obě dvojstrany, potom si udělej stručné výpisky
vypiš do sešitu, co tvoří naše kulturní bohatství
1. uveď vždy alespoň 2 příklady
a) ..............
b) ..............
c) ..............
2. ..............
3. ..............
zkus si test (str. 48,49 - ikona IC Kulturní bohatství České republiky, lišta vpravo)
str. 50,51 (ikona Národní přírodní památky v ČR, rozklikni odkaz, zapiš si 2 z našeho okolí)
na volný papír: popiš některou z kulturních nebo přírodních památek v blízkém okolí, kterou jsi navštívil/a (co to bylo, kde to bylo, co se ti tam líbilo, max 5 vět + obrázek)

Přírodopis (Schu):
Datum   Téma   Učebnice str.   Dohledat na netu a dopsat
11.3-13.3.2020   Kytovci – dokončit  Str.58    Letouni a hmyzožravci  Str.59+60
16.3.-20.3.2020   Chudozobí - Lenochod, mravenečník, pásovec  Ploskonosí primáti Malpa, chápan, vřešťan
23.3.-27.3.2020 Úzkonosé Makak, kočkodan, pavián Lidoopi Šimpanz, gorila, orangutan, Dian Fossey   Řasy Zopakovat dle sešitu 6.třída
+ test po návratu do školy: Ploutvonožci, zajícovci, hlodavci

NJ (PRIMA A1, 1. díl) / Frü:
Učebnice str. 23 – 27
- projdi si všechny texty
- Hausaufgabe: Mein Lieblingstier – dle cvičení 13 na str. 26 vypracuj popis svého oblíbeného
zvířete (alespoň 5 vět). Pokud máš nějaké domácí zvíře – napiš o něm – Mein Haustier (minimálně 5 vět).
Pracovní sešit str. 22 / 7, 8b – str. 24
- vypiš si do slovníku slovíčka – str. 27 a nauč se je
- zopakuj si názvy zvířat – viz kopie s obrázky
- zopakuj si časování sloves

Fyzika (Kodešová):
OPAKOVÁNÍ
Ve dnech 9.3. – 20.3. žáci opakují učivo o kapalinách.
Pascalův zákon
Výpočet tlakové síly v kapalinách
Hydraulické zařízení – princip činnosti, výpočty tlaku, tlakových sil, ploch pístů, využití
Umí vysvětlit Hydrostatický paradox
NOVÉ
Žáci se sami seznámí s výpočtem hydrostatického tlaku v kapalinách.
Učivo je vysvětleno v učebnici na str. 110,111, kde naleznete i řešený příklad, na základě kterého vyřešíte do sešitu úlohu 114/5.
Mgr. Hana Kodešová

Zeměpis (Balcarová):
7.roč. učebnice Centrální Asie str. 56 - 58
Rusko str. 59 - 63
http://www.jindrichpolak.wz.cz/skola_prezentace7.php
1) poznámky do sešitu z učebnice
2) zadané prezentace z hodiny
NOVÉ - do 7.4.
Žáci, kteří nemají možnost internetu: 7. roč. Atlas: Místopis Evropa - státy a hlavní města, pohoří, vodstvo.
Zeměpis pro všechny : jak si nejlépe učivo zapamatovat https://www.youtube.com/watch?v=2_NRMf_tJNY
Srdečné pozdravy Vám všem milí žáci, ať všechno zvládnete bez stresu a dobré náladě. VB

Nj MAT (Dycková):
Vážení rodiče,
posílám Vašim dětem práci z německého jazyka po dobu mimořádného volna. Protože mají žáci pracovní sešity u mě, vše jsem naskenovala. Jsou uložené na webových stránkách naší školy v sekci (Ke stažení - Pro žáky – UČIVO koronavirus). Máte-li možnost, vytiskněte si je nebo je možné si sešity vyzvednout ve škole u mě nebo pana zástupce každý všední den.
Zdraví L. Dycková
1) kopie (na opakovaní 1. a 2. lekce) – Vyplňte jednotlivá cvičení do kopie.
2) práce v PS: str. 26 (celá – kromě posledního cvičení, které je na poslech)
3) PS: str. 24 / cv. 11, 12, 13
4) PS: str. 26 / cv. 1, 2, 3
5) PS: str. 27 – učit se všechna slovíčka + slovníček
6) PS: str. 28/ cvičení Phonetik: ze slabik sestavit 9 slov
7) PS: str. 29/ cv. 1, str. 30 / cv. 2, 3, 4, 5
Viel Glück und Gesundheit :o)

VKZ (Štěrbová):
- podívejte se na jednotlivé odkazy
- polohování jsme si vyzkoušeli,
- resuscitaci nastudujte teoreticky, udělejte si z toho zápisky, vyzkoušíme si prakticky, až se vrátíme do školy....
polohování postižených:
http://metodika.cahd.cz/KJPO/KJPO121203%20-%20Polohovani.pdf
resuscitace a první pomoc při zástavě dýchání:
https://www.zzsvysocina.cz/index.php?page=1pomoc
Děvčata a chlapci,
1) nelenošte a prostudujte si ve druhém dílu učebnice s oranžovým pruhem strany 29 - 33. Je to vlastně ta látka, kterou jsme začali v půlené hodině v úterý 10. 3.
2) Potom se podívejte na příklady, které jsme si psali do sešitu. Jsou to ty trojčlenky se šipkami.
3) Zkus vyřešit podobně trojčlenkou příklady ze sbírky s růžovým pruhem str. 83/8, 9, 10 a 84/
4) Nyní zkuste vyřešit úkoly ve sbírce s růžovým pruhem str. 82 (Výsledky najdete na str. 178/2.1)
5) A teď si vezmi třetí díl pracovního sešitu a zkus trojčlenkami řešit příklady: 166/1,2 a 167/5,6 a 168/9,10
Třído, hlavně nikde moc nechoďe mezi lidi, vynechte nákupy v nákupních centrech, ať se zase ve zdraví potkáme. Budete-li něco potřebovat, napište mi přes fb, Instagram nebo i na adresu, co je na stránkách školy. RŠ:-) RŠ
NOVÉ -
Ve videu na youtube najdete suprově vysvětlený výpočet s trojčlenkou. Takhle jsem vám to vysvětlovala, než se zavřela škola. Tak si to s panem učitelem na videu zopakujte. :-) A pak zase můžete řešit příklady, které jsem vám zadala.
A ještě doporučuju, pobavíte se a trojčlenku naučíte skvěle u videa studenta Tomáše Chadaby.

Aj MAT (Štulcová):
1) pracovní sešit str. 42 - 43
A teď začínáme téma FOOD :-)
2) zopakujte si v pracovním sešitě na str. 110 fráze pro Unit 5
3) v prac. sešitě na str. 104 jsou slovíčka k tématu FOOD. Projděte si je a pokud narazíte na neznámé slovo, vygůglete si překlad. Musíte je všechny umět a jsou easy.
4) V učebnici na str. 52 - 53 si přečtěte popisy k obrázkům a do školního sešitu vypracujte diagramy z modrého čtverce, jak je tam rozdělení na fruit, vegetables atd. Do oválů vepište tučná slova z obrázků.
5) Pracovní sešit str. 44 a 46. Nedělejte str. 45 - tam je nová látka, kterou vám musím vysvětlit.
NOVÉ -
Na stránkách nakladatelství Oxford University Press, odkud máme učebnici, jsem pro vás vybrala online testy na present simple a present continuous. Zkuste si je vyplnit třeba víckrát, dokud nebudete mít vše dobře.
NOVÉ 2 -
Holky a kluci, něco na odreagování. Abyste neměli ponorku, když musíte čekat doma.
Písnička Yellow submarine je dobře praštěná a vždy ji používám se žáky pro výuku minulého času. Tady máte na youtube video s textem. Malá ponorčička vám tam ukazuje, které slovo se právě zpívá. Vyhledejte si slova, která neznáte ve slovníku nebo vygůglete. To umíte. ;-)
A až budete píseň umět, tady je originální verze z filmu. Film je animovaný a parádně střelený. Uvidíte. :-)
Film jsem online celý nenašla, ale tady se aspoň můžete podívat na původní trailer. A třeba si film najdete někde sami.
Ještě vám připravím další písničky k výuce, jen musím si promyslet které. Pak si je ve škole všechny zazpíváme. Tak ať je umíte. :-)
VV kluci (Funk):
Páni kluci!!
1) Někteří jste mi neodevzdali svůj autoportrét! Teď máte čas, tak si ho doma dokončete nebo předělejte. Vyfoťte a pošlete mi emailem do pátku 27.3. 24:00 Dostanete známku. Až se uvidíme ve škole, předáte mi originál. Týká se všech, kdo za něj nemá známku v ŽK!
2) Najděte si na netu, v kalendáři.. obrázek nějaké přírodniny zblízka - rostlina, povrch zvířete.. Něco, co vás zaujme barevně.
Vím, že vám nemohu osobně dát čtvrtku, ale doufám, že to omluvíte a 1 pevnější papír doma najdete/dokážete koupit.
Svůj papír si upravte do rozměru 21x21cm – trošku ustříhněte A4 čtvrtku. Přeneste vybraný detail obrázku na papír, výrazně barevně, použijte klidně i víc různých druhů barev (jaké najdete u sebe a sestry v šuplíku :-)
Pokuste se o krásný detail rostliny nebo zvířete, co se vám bude líbit. Vyfoťte, pošlete mi na mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do pátku 3.4. 24:00h Dostanete známku. Originál odevzdáte, až se uvidíme ve škole.
Mějte se hezky a vytvořte krásný obraz!
HF

Facebook - školní profil Youtube - školní kanál RSS kanál - novinky

Kontakt

Základní škola Litoměřice
U Stadionu 4
41201 Litoměřice

 

tel. (škola): 416 574 920-1
tel. (ŠD): 416 574 926
fax: 416 574 943
reditel@ustadionu.cz
Datová schránka: my7dk7a

 

IČO: 46773401 příspěvková organizace
zřizovatel: Město Litoměřice


Odkaz na mapu

Žákovské konto - vstup

akce e-penezenka

ePeněženka

Pokud máte problémy s načítáním žákovského konta z ePeněženky – návod ZDE

Partnership

Naše škola spolupracuje s několika zahraničními školami.

partnerská škola Heinrich Nonbibra Schule 
partnerská škola Schule Alpnach 
partnerská škola Barchando

Vítejte ... Welcome ... Willkommen

  • Jsme základní školou nabízející výuku anglického a německého jazyka rodilým mluvčím již od 1.třídy
  • Žáci školy každoročně absolvují výměnné pobyty u našich partnerských škol
  • Žákům 6.tříd nabízíme rozšířenou výuku matematiky a přírodovědných předmětů
  • V mezinárodním průzkumu úrovně vzdělávání TIMSS jsme se mezi školami ČR umístili na 4.místě
  • Zapojujeme se do projektů financovaných z EU (Erasmus+, ...)
  • Vzděláváme i mimořádně nadané žáky ve spolupráci s PPP
  • Žákům s diagnostikovanými poruchami (dyslexie, dysgrafie, vady řeči ...) pomůže dyslekticko-ambulantní poradna a logopedická péče při naší škole
  • Žáci se mohou realizovat v široké nabídce zájmových útvarů

Kde nás najdete - mapa

Copyright © 2024 Základní škola U Stadionu 4 v Litoměřicíh. Všechna práva vyhrazena.